ЗНЗ І-ІІІ ступенів № 10 м. Олександрія
  •  
  •  
  •  


ЛАСКАВО ПРОСИМО!





Раді вітати Вас на сайті нашого закладу освіти!

/Files/images/225.JPG

/Files/images/фото школи.png




















Відео-презентація закладу

ГРАФІК

ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

ДИРЕКТОРОМ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Петренко Тетяна Іванівна

Понеділок 13.00-16.00 год.

Середа 10.00-12.00 год.

П’ятниця 10.00- 12.00 год.

Увага!!! Всеукраїнський адаптивний карантин продовжено до 31.10.2020 року

У зв’язку з карантином нагадуємо про обов’язкове дотримання правил пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху, безпечного поводження з електроприладами, газовими приладами. Пам’ятайте про безпеку під час прогулянки на вулиці, при поводженні з незнайомими людьми та предметами, зі знайденими невідомими вибухонебезпечними речами, при катанні на велосипеді, перебуванні в лісі та біля водойм. Уникайте скупчення людей. Бажаємо всім бути здоровими!

Пам’ятка про самоізоляцію

Що означає «самоізоляція»?

Самоізоляція – це, в першу чергу, утримання від контакту з іншими для того, щоб зменшити ризик інфікування. Самоізоляція виключає будь-які ситуації, коли ви тісно контактуєте з іншими людьми (наприклад, близький контакт віч-на-віч на відстані менше, ніж 2 метри, або тривалістю понад 15 хвилин).

Виключенням є лише звернення за медичною допомогою (тільки після консультації телефоном).

Якщо ви не впевнені, чи потребуєте ви самоізоляції, або не знаєте до кого звернутися, будь ласка, зателефонуйте на Урядову гарячу лінію: 1545

Для кого потрібна самоізоляція?

Самоізоляція потрібна, в першу чергу, якщо:

§ Ви очікуєте результатів тесту на новий коронавірус COVID-19.

§ Якщо ви близько контактували з особами, що захворіли на COVID-19.

§ Якщо ви нещодавно повернулись із провінції Хубей Китайської Народної Республіки, Ірану, Північної Кореї окремих регіонів Італії (Ломбардія, П’ємонт та Венето) або з інших країн про які повідомляється на сайті Міністерства охорони здоров’я України – навіть якщо у вас відсутні симптоми.

§ Якщо ви нещодавно повернулись із Китаю (окрім провінції Хубей), Таїланду, Японії, Південної Кореї, Сінгапуру, Малайзії, Тайваню та відчуваєте кашель, ускладнення дихання та/або підвищення температури.

Скільки триває самоізоляція?

Якщо вам було рекомендовано або ви прийняли рішення про самоізоляцію, вона повинна тривати не менше, ніж 14 днів з дати настання випадку, який став причиною самоізоляції (подорож, контакт з хворим тощо).

Як підготуватись до самоізоляції?

Спробуйте спланувати час самоізоляції так, щоб у вас не виникало необхідності виходити з дому чи приймати відвідувачів та гостей. Поясність це друзям та родичам, а також обговоріть можливість дистанційної роботи із роботодавцем.

Збережіть контакти вашого лікаря, та попередньо повідомте його про причини рішення про самоізоляцію, а також оберіть контактну особу з кола ваших друзів або родичів, до кого ви будете звертатись в першу чергу за допомогою.

Що робити, якщо Ви проживаєте не одні.

Якщо ви проживаєте з сім’єю чи сусідами, потрібно ізолюватись в окремій кімнаті, яка добре провітрюється. Якщо є можливість користуватись окремою ванною кімнатою та/або туалетом, а також готувати їжу та харчуватись окремо – зробіть це.

Не забувайте про загальну гігієну, регулярне миття рук із милом, прибирання, в тому числі вологе прибирання поверхонь, гігієну кашлю, використовуйте одноразові серветки та хустинки. Під час необхідних контактів із людьми завжди одягайте медичну маску та викидайте її після використання або забруднення.

Якщо у вас є домашні улюбленці, ізолюйте себе від них також, або хоча б максимально мінімізуйте контакт із ними.

Як організувати доставку харчових продуктів?

Спробуйте мінімізувати походи в магазини. Якщо є можливість, попросіть друзів або родичів доставляти Вам продукти харчування та необхідні покупки до вхідних дверей або користуйтесь послугами доставки з дистанційною оплатою.

Що робити, якщо Вам необхідно покинути житло?

Якщо у Вас виникла гостра необхідність покинути місце самоізоляції – одягайте маску та мінімізуйте контакти із людьми. Користуйтесь антисептиком для рук та дотримуйтесь гігієни кашлю.

Що робити якщо в Вас з’явились симптоми?

Якщо під час самоізоляції у Вас з’явились симптоми (кашель, ускладнене дихання, підвищена температура, діарея) – негайно зверніться за медичною допомогою та повідомте про свою історію подорожей та можливі контакти з особами, хворими на гострі вірусні захворювання./Files/images/0007.jpg





До уваги учнів, батьків та педагогів!




Національна онлайн-платформа з цифрової грамотності


УВАГА! Прийом дітей до 1 класу 2020-2021 навчального року відбудеться з 01.12.2019 року до 31.08.2020 року

(розпорядження управління освіти, молоді та спорту Олександрійської міської ради від 29.10.2019 року № 08)






Увага!

Інформація для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення!

При вході до закладу є кнопка виклику/Files/images/Кнопка 1.jpg/Files/images/Кнопка.jpg

Національна Дитяча "гаряча лінія"

Національна Дитяча «гаряча лінія» - для дітей та про дітей. Це означає, що «гаряча лінія» приймає дзвінки від дітей та від дорослих, чиї запити стосуються дітей. Дитяча «гаряча лінія» функціонує за безкоштовним номером 0-800-500-225 (безкоштовний з мобільних та стаціонарних номерів телефонів по всій території України). А з 1 червня 2017 року Національна дитяча «гаряча лінія» відкрила короткий номер 116 111 (безкоштовний для абонентів КиївСтар та Лайфселл), що покращило доступ дітей до отримання консультацій. Даний номер телефону запроваджений у 26 європейських країнах як узгоджений номер допомоги дітям по телефону.

Лінія є абсолютно безкоштовною, анонімною та конфіденційною.

На Національній дитячій "гарячій лінії консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи соціальні працівники та соціальні педагоги. Коло питань, з яких надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних запитів від абонентів. Основні теми, з яких консультують на Національній дитячій «гарячій лінії», - насильство над дітьми та жорстоке поводження з ними у сім’ї та з боку оточення, психологічні проблеми, негаразди у стосунках з дорослими та однолітками, майнові права дітей, питання встановлення опіки, а також булінг і безпека в Інтернеті.

Дитяча «гаряча лінія» працює по будням з 12 до 20 години та в суботу з 12 до 16 години.

Інфоматеріали з протидії булінгу

З питань, що стосуються збереження життя та здоров'я, а також захисту прав та інтересів дитини, учні та батьки можуть звернутися до соціального педагога ЗНЗ №10 (Травенко Анна Олександрівна) та практичного психолога (Тищенко Ірина Вікторівна).

Національна гаряча лінія з питань запобігання домашнього насильства,

торгівлі людьми та гендерної дискримінації

Національна "гаряча лінія" з попередження домашнього насильства,

торгівлі людьми та ґендерної дискримінації

0 800 500 335 або 386 (короткий номер з мобільного)

Національна дитяча “гаряча лінія” 0 800 500 225 або 772

(для дзвінків з мобільного)

/Files/images/protidya_torgvl_lyudmi/банер03.jpg/Files/images/protidya_torgvl_lyudmi/банер.1.jpg/Files/images/protidya_torgvl_lyudmi/банер.png/Files/images/protidya_torgvl_lyudmi/банер-1.jpg





Заходи

У цьому розділі немає заходів.

Всi заходи

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Січень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031